MARTINA DOSANTOS

Despedida Os son do silencio

Chega ao seu fin esta experiencia. Para min foi  marabillosa, recoméndolle  a  todos os alumnos do Chivite probar. Facer o teu artigo  e poder   narralo na radio é  unha  boa forma de aprender, buscando información, reflexionando sobre temas que ás veces poden pasar desapercibidos… Ademais teño que recoñecer que me divertín facendo os artigos e que me gustou colaborar coas compañeiras, todas elas fixeron un traballo xenial!!!

Creo que fixemos un bo equipo e tratamos temas moi interesantes e de actualidade, como  por exemplo o volcán da Palma, as guerras ou as enfermidades raras, entre outros.

Se tivese  que escoller un artigo meu, estaría entre A Atlántida, por ser un tema  que eu descoñecía e que me fixo pensar sobre cal sería a verdadeira teoría, se esa civilización tan avanzada xa existiu hai tantos anos e se é posible que existise alguna máis que nos descoñecemos…. Aí o deixo. O outro artigo foi Wonder, tanto a película como o libro encántanme, a capacidade de superación do protagonista e a súa familia, darte conta do importante que é empatizar cos demais, o importante  que é un sorriso e sentirte ben  facendo  sentir ben aos demais.

Moitas grazas pola oportunidade de traballar neste marabilloso espazo da rede.

Martina Dosantos.

Deixar un comentario

Grand Tour

Un viaje a la Antigüedad

O Fiadeiro da Lingua

Blog no que alumnas de Verín crean posts cun contido interdisciplinar

OS SONS DO SILENCIO

Blog no que alumnas de Verín crean posts cun contido interdisciplinar

WordPress.com en Español

Blog de Noticias de la Comunidad WordPress.com

Design a site like this with WordPress.com
Primeiros pasos